ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

لزوم استفاده از کیف‌ برای ویلچر

سمیه شمیرانی
25 خرداد 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
کیف برای ویلچر
امتیاز بدهید

چه گزینه هایی برای کیف ویلچر وجود دارد؟

 

می‌توان درک کرد که چگونه ایده در نظر گرفتن یک کیف ویلچر ممکن است مهم یا هیجان انگیز نباشد.

با این حال، برای استفاده کننده از صندلی چرخدار خودران، این ممکن است یکی از خسته کننده ترین (اگر اشتباه متوجه شوند) یا ضروری‌ترین (اگر آن را درست انجام دهند) لوازم جانبی باشد که تا به حال خریداری می‌کنند.

در نظر بگیرید که چه چیزهایی را در کیف یا جیب خود نگه می‌داریم.. کیف پول، لوازم آرایشی، خودکار، فهرست و غیره. لیست نسبتاً بی پایان است اما همه چیزهایی هستند که احساس می‌کنیم در زندگی روزمره ما باید در دسترس باشند.

برای کاربر ویلچر، با توجه به وضعیت نشستن و نحوه درگیر شدن حرکت، به خصوص اگر خودران باشد، ممکن است این کار، چندان ساده نباشد.
دسترسی به وسایل ضروری به همان اندازه مهم است، اما اگر کیف دائماً از روی شانه یا زانو لیز می‌خورد، روی چرخ‌ها خراشیده می‌شود یا قدرت مانور ویلچر و تأثیر آن بر استقلال عملکردی تغییر می‌کند، ناراحتی پیش می‌آید.

توصیه زیر با هدف حمایت از کاربر صندلی چرخدار است تا گزینه‌های خود را در نظر بگیرد و به نوبه خود راحتی و استقلال خود را به حداکثر برساند.

 

سبک:

در انتخاب نوع کیف هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط به این بستگی دارد که چه چیزی برای شما و صندلی شما مناسب است. مدل های کیف زیادی در بازار وجود دارد از کوله پشتی، کیف دستی و موارد دیگر که مهم ترین مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:

• چگونه این سبک به من دسترسی به وسایل داخل آن را می‌دهد؟

به عنوان مثال، کوله پشتی به طور کامل از بالا باز می‌شود که به شما امکان می‌دهد در صورت قرار گرفتن در پشت ویلچر راحت‌تر به داخل کیف دسترسی داشته باشید، در حالی که چیزی مانند یک کیف رو دوشی ممکن است دسترسی را محدود کند.

• به من می‌آید؟

کیف نباید فقط کاربردی باشد، بلکه باید نمایانگر شخصیت شما باشد، درست مانند هر کسی که کیف می‌خرد. من می پذیرم که در برخی شرایط ممکن است عملی بودن در اولویت باشد، اما با توجه به طیف موجود، رنگ و طرح را برای نشان دادن شخصیت و فردیت خود در نظر بگیرید (البته به خاطر داشته باشید که رنگ تیره تر در صورت مالش دادن به سطوح دیگر کمتر احتمال دارد که ساییدگی و پارگی را نشان دهد).

 

اندازه:

این عمدتا به اندازه ویلچر و دامنه حرکت شما بستگی دارد.

شما می‌خواهید کیف به اندازه‌ای بزرگ باشد که همه اقلام شما را در خود جای دهد، اما نه آنقدر عمیق باشد که اقلامی مانند داروهای حیاتی، کلید ماشین یا کیف پول به پایین و دور از دسترس بیفتند.

کیف باید بدون ایجاد مانع در چرخ‌ها یا سایر عناصر مهم سیستم صندلی چرخدار باشد.

اگر از صندلی برای نگه‌داشتن کیف استفاده می‌کنید، باید قبل از پر کردن کیف به دقت فکر کنید. وزن کیف ویلچر نه تنها بر عملکرد صندلی چرخدار تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند از نظر عدم تعادل صندلی بسیار خطرناک باشد. مانند هر تغییری در ویلچر خود، ابتدا باید به کتابچه راهنما که راهنمایی در مورد استفاده ایمن ارائه می‌دهد، مراجعه کنید.

 

مواد و متریال:

چرم و جیر براحتی لک می‌شوند، مخصوصاً اگر به قسمت‌های متحرک مالیده شوند یا احتمال پاشیده شدن وجود داشته باشد. نایلون بسیار بادوام است و به راحتی شسته و خشک می‌شود.

 

بسته شدن کیف:

چون کیف ویلچر را نتوانستید به طور کامل ببنیدید، یا در واقع فکر می‌کردید بستید در حالی که اینطور نبوده، دوست ندارید چیزی را گم کنید.

از آنجایی که کیف احتمالاً در پشت ویلچر شما آویزان است، باید اطمینان حاصل کنید که کسی نتواند ناخودآگاه به محتویات کیف شما دسترسی داشته باشد و اشیاء قیمتی را از آن خارج کند.

در نهایت، کیف باید برای شما مناسب باشد. زمانی را در نظر بگیرید که کجا و چه زمانی از کیف ویلچر استفاده می‌کنید و دقیقاً چه کاری باید برای شما انجام دهد. سپس در چارچوب نیازهای فیزیکی یا توانایی خود به این موضوع فکر کنید تا تعیین کنید که چگونه کیف ویلچر می‌تواند از استقلال و ایمنی شما حمایت کند، نه اینکه مانع آن شود.

منبع:
https://www.passionatepeople.invacare.eu.com/wheelchair-bags-what-are-the-options/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویلچر برقی در آینده

دور نگاه ویلچر برقی بعنوان تحرکی انقلابی

آینده ویلچر برقی: تحرک انقلابی ویلچر برقی به طور قابل توجهی زندگی افراد مبتلا به
اسمعیل زاده
01 تیر 1402
صنعت تجهیزات پزشکی

تحولات صنعت تجهیزات پزشکی

در طول سالیان گذشته، صنعت تجهیزات پزشکی به طور چشمگیری تحول کرده است و انتظار می رود که
اسمعیل زاده
20 تیر 1402

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader