ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

ویلچر خود را خودتان انتخاب کنید

سمیه شمیرانی
12 تیر 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
انتخاب ویلچر
امتیاز بدهید

مشارکت فعالانه در انتخاب ویلچر خود

 

چرا مهم است که بخشی از فرآیند انتخاب ویلچر خود باشید؟ هنگامی که دچار آسیب نخاعی می‌شوید، عملکرد برخی از قسمت‌های بدن را از دست می‌دهید. احساسات ناشی از این می‌تواند پیچیده باشد. ممکن است احساس کنید که کنترل نه تنها بر بدن بلکه شرایط خود را از دست داده‌اید.

فرقی نمی‌کند اخیراً آسیبی داشته باشید یا سال‌هاست با آسیب نخاعی زندگی می‌کنید، یکی از کارهایی که می‌توانید برای مقابله با این آسیب‌ها انجام دهید این است که کنترل هر چه بیشتر بخش‌های زندگی‌تان را به دست آورید.

این به این معنی نیست که با هر جزئیات کوچک وسواس داشته باشید. اما شما باید مسئولیت انتخاب‌های عمده‌ای را که بر شما تأثیر می‌گذارند، بر عهده بگیرید. و یکی از این انتخاب‌ها انتخاب ویلچر شما است.

ایران بهکار با ارائه ویلچر ایرانی با کیفیت و متنوع مطابق با نیازهای شما، انتخاب‌های گوناگونی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

 

انتخاب ویلچر ممکن است گیج کننده باشد :

راحت‌تر و در دسترس‌تر کردن زندگی روزانه‌تان به شما کمک می‌کند تا کنترل بیشتری داشته باشید. و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که مطمئن شوید تجهیزاتی دارید که به درستی برای شما انتخاب و نصب شده‌اند.

اگر اخیراً آسیب دیدید، ارزیابی ویلچر شما ممکن است در حالی که هنوز در بیمارستان یا مرکز توانبخشی هستید انجام شود. در حالی که هنوز در تلاش برای پردازش یک تغییر بزرگ زندگی هستید، تمرکز بر جزئیات ممکن است سخت باشد. ممکن است به جای تمرکز بر عملکرد، عواملی مانند بیمه و هزینه حواس شما را پرت کند.

ممکن است متوجه شوید که انتخاب ویلچر شما در بحبوحه جلسات درمانی یا سایر ارزیابی‌های تجهیزات انجام می‌شود، که می‌تواند احساس آشفتگی داشته باشد. ویژگی ها و مزایای انواع ویلچر که هرگز چیزی از وجود آنها نمی‌دانستید به شما نشان داده می‌شود.

ویلچر ایرانی ایران بهکار به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید با توجه به نیازهای خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

آیا می‌دانید چه چیزی نیاز دارید؟

در این شرایط، افراد گاهی اوقات با این احساس کنار می‌آیند که صندلی خود را انتخاب نکرده‌اند. شاید آنها هنوز درک کاملی از آنچه نیاز داشتند نداشتند. یا شاید آنقدر ناتوان بودند که شخص دیگری آنها را انتخاب کرد.

شاید تصمیم آنها تحت تأثیر بیمه و پوشش آنها بوده‌است. گاهی اوقات فقط چند گزینه ارائه می‌شود، یا همه گزینه‌های شما روی یک صفحه یا بروشور هستند و شما فرصتی برای دیدن انتخاب‌های بیشتر در زندگی واقعی ندارید.

هنگامی که تصمیم گرفته شد، ممکن است معلوم شود که صندلی چرخدار تمام کارهایی را که می‌خواهید انجام نمی‌دهد. راه حل این مشکل اصرار بر مشارکت فعالانه در انتخاب ویلچر خود است.

مسئولیت انتخاب‌های خود را بر عهده بگیرید :

هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانید روی یک صندلی چرخدار بنشینید و آن را امتحان کنید تا مشخص کنید آیا انتخاب مناسبی برای شماست یا خیر. بسیاری از صندلی‌های چرخدار ممکن است ویژگی‌های مشابهی داشته باشند، تنها با تفاوت‌های کوچک. اما این تفاوت‌های کوچک چگونه بر سهولت استفاده روزانه آن تأثیر می گذارد؟

امتحان کردن ویلچر در داخل خانه می‌تواند به شما نشان دهد که به خوبی روی میز آشپزخانه یا سینک حمام شما قرار می‌گیرد یا خیر. آیا در حومه شهر زندگی می‌کنید و به ویلچری نیاز دارید که به خوبی در فضای باز بچرخد؟ آیا صندلی چرخدار به شما اجازه می‌دهد به راحتی به کابینت یا پیشخوان برسید؟ آیا فناوری یا نوآوری جدیدی وجود دارد که ممکن است سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد؟

اگر منتظر بمانید تا هر تعداد مدل را که می‌خواهید امتحان کنید، پیدا کردن ویلچرتان زمان بیشتری می‌برد. اما در نهایت، بسیار بهتر است که فرآیند انتخاب ویلچر را کمی طولانی‌تر کنید تا اینکه با صندلی‌ای که دوست ندارید گیر کنید. ممکن است سال ها فرصت انتخاب ویلچر دیگری را نداشته باشید.

اگر به طور قابل توجهی زندگی روزمره شما را بهبود بخشد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد برای ویژگی‌های اضافی از جیب خود خرج کنید.

شما ممکن است کنترل کامل بدن خود را نداشته باشید، اما کنترل انتخاب ویلچر خود را دارید. انتخاب‌های خود را اعمال کنید و مسئولیت مواردی را بر عهده بگیرید که محیط شما را تا حد امکان در دسترس و لذت بخش می‌کند.

 

منبع:
https://www.passionatepeople.invacare.eu.com/making-wheelchair-selection-take-charge-choices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

باغبانی با ویلچر

نکاتی برای باغبانی با ویلچر

سمیه شمیرانی
24 آبان 1401

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader