ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

آیا ویلچر شما نیازهای فردی شما را برآورده می‌کند؟

سمیه شمیرانی
18 خرداد 1401
5 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
ویلچر مطابق با نیاز
امتیاز بدهید

یک ویلچر برای رفع نیازهای شما چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

یک ویلچر تاشوی خودران دارای دو چرخ عقب بزرگ برای رانش است و عمدتاً به گونه‌ای طراحی شده‌است که به کاربر ویلچر اجازه می‌دهد در حالی که نشسته‌است به صورت دستی و مستقل حرکت کند. این برخلاف ویلچر پیشرانه‌ای است که چرخ‌های عقب کوچک‌تری دارد و به گونه‌ای طراحی شده‌است که توسط مراقب یا پروکسی هل داده شود.

برای تعیین اینکه آیا صندلی چرخدار تاشو خودران شما مناسب است یا خیر، مهم است که سه حوزه مجزا را در نظر بگیرید. شخص، محیط و شغل یا فعالیت‌های در حال انجام.

 

وضعیت بدنی:

از اصول اولیه شروع کنید، باید اندازه مناسبی داشته باشد. اگر تناسب مناسبی نداشته باشد، بر وضعیت بدن، یکپارچگی پوست، راحتی و توانایی انجام وظایف معنی دار به طور مستقل تأثیر می‌گذارد. عرض صندلی باید تقریباً به اندازه عرض پایین تنه شما در هنگام نشستن به اضافه یک اینچ باشد.

عمق باید به اندازه پشت نشیمنگاه در هنگام نشستن تا چین پشت زانوی شما (که به دلیل موقعیت آن در حفره پوپلیتئال شناخته می‌شود) منهای یک اینچ باشد. پایه‌های پا باید در ارتفاعی قرار گیرند که زاویه‌های 90 درجه را پشتیبانی کند، یا با در نظر گرفتن بیماری‌های همزمان، تا حد امکان نزدیک باشد.

برای یک ویلچر تاشوی خودران، باید موقعیت چرخ‌های عقب بزرگتر و توانایی کاربر برای گرفتن راحت و حرکت مکرر در یک دوره زمانی را در نظر بگیرید.

وزن ترکیبی کاربر و ویلچر را در نظر بگیرید تا مشخص کنید آیا استفاده مداوم، از سلامت و رفاه در درازمدت حمایت می کند یا خیر.

اطمینان حاصل کنید که تمام قدرت و نواحی کمبود به عنوان یک بسته در نظر گرفته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که خود ویلچر برای کاربر متناسب است.

ویلچر ایرانی ایران بهکار تمامی این موارد را در نظر گرفته و مطابق با آن محصول مورد نیاز را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ایران بهکار در تماس باشید.

محیط:

وقتی فردی توانایی کنترل بخشی از زندگی خود را از دست می‌دهد، چه به دلیل موانع فیزیکی یا اجتماعی باشد، خود محیط می‌تواند ناتوان کننده در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، ویلچر تاشوی خودران می‌تواند همانطور که در بالا توضیح داده شد برای کاربر مناسب باشد، اما بدون توانایی عملکرد آن به روشی که طراحی و ارزیابی شده‌است، بی‌استفاده می‌شود.

یک صندلی چرخدار، به ویژه یک ویلچر خودران که پهن تر است و بنابراین دایره چرخشی بزرگتری دارد، باید همیشه در چارچوب محیطی که قرار است در آن استفاده شود ارزیابی شود. ملاحظات ساده مانند کفپوش، عرض و ارتفاع درهای داخلی ابزارها یا سطوح کار همگی برای اطمینان از اینکه صندلی چرخدار کاملاً اندازه‌گیری شده از کاربر در محیط خود پشتیبانی می‌کند، حیاتی هستند.

 

شغل و اشتغال:

در نهایت بررسی فعالیت‌هایی که در محیط انجام می‌شود بسیار مهم است. آیا ویلچر تاشوی خودران از تعاملات کاربر پشتیبانی می‌کند؟ وضعیت پشتیبانی شده، آزادی حرکت، دسترسی، همه بر وظایف خاص مانند مؤلفه‌های مراقبت شخصی، بهره وری و اوقات فراغت به طرق مختلف تأثیر می‌گذارند.

در نظر گرفتن هر جزء به صورت جداگانه برای تعیین اینکه آیا ویلچر نیازهای شما را برآورده می‌کند کافی نیست. آنها باید به عنوان عناصر جداگانه یک پازل دیده شوند. حصول اطمینان از اینکه آنها به طور کلی و ذاتی مرتبط هستند به کاربر ویلچر کمک می‌کند تا تشخیص دهد که آیا صندلی چرخدار خودران واقعاً نیازهای آنها را برآورده می‌کند یا خیر .

ویلچر ایران بهکار می‌تواند تمامی نیازهای کاربر را بررسی کرده و مطابق با آن یک ویلچر ایرانی با کیفیت ارائه دهد. محصولات سایت ایران بهکار را برای انتخاب یک ویلچر ایرانی با کیفیت بررسی کنید.

منبع:
https://www.passionatepeople.invacare.eu.com/self-propelling-wheelchair-meet-individual-needs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تشک مواج سلولی

تشک مواج سلولی

تشک مواج سلولی در فناوریهای نوین توانبخشی تشک مواج سلولی یک نوع تشک معمولی است که از
اسمعیل زاده
29 خرداد 1402
کیف برای ویلچر

لزوم استفاده از کیف‌ برای ویلچر

سمیه شمیرانی
25 خرداد 1401

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader