ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

چگونه از دیوارها در برابر آسیب ویلچر محافظت کنیم؟

سمیه شمیرانی
14 آذر 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
ویلچر
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای حفاظت از دیوار در مقابل ویلچر

 

ممکن است با این پرسش مواجه شوید که چگونه می‌توان از دیوارها در برابر آسیب ویلچر محافظت کرد؟ پاسخ ساده است و تنها چیزی که نیاز دارید نصب حفاظ‌ روی دیوارها است.

یکی از مشکلاتی که روزانه کاربران ویلچر با آن مواجه می‌شوند این است که با ویلچر معمولی یا برقی خود به دیوارها آسیب می‌زنند و آن‌ها را خراش می‌دهند و این به دلیل تنگ و باریک بودن درها است.

بنابراین، برای جلوگیری از فرورفتگی، آسیب و خراش دیوارها باید حفاظ و محافظ دیوار نصب کنید. این محافظ‌های دیواری نه تنها از دیوارهای شما در برابر آسیب محافظت می‌کنند، بلکه ایمنی صندلی چرخدار را نیز فراهم می‌کنند و از خم شدن و آسیب دیدن ویلچر شما در برابر فرورفتگی دیوارها و گوشه‌ها جلوگیری می‌کنند.

انواع زیادی از این محافظ‌ها و حفاظ‌ها وجود دارد و دارای قطعات فرعی نیز می‌باشد، بنابراین باید بدانید کدام یک با شرایط شما مناسب است و با فضای داخلی شما همخوانی دارد.

شرکت ایران بهکار با تولید ویلچر ایرانی، در چهار سبک: ویلچر برقی، ویلچر ساده، ویلچر ارتوپدی، ویلچر برانکاردی با انواع ویلچر بزرگسال و ویلچر اطفال یکی از کامل‌ترین سبد کالایی در تجهیزات پزشکی توانبخشی بشمار می‌رود.

چگونه از دیوارها در برابر آسیب ویلچر محافظت کنیم؟

محافظت از دیوارها در برابر آسیب ناشی از ویلچر نه تنها برای دیوارها بلکه برای ویلچر شما نیز بسیار مهم است زیرا آسیب می‌بیند.

روش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از دیوارهای خود در برابر آسیب محافظت کنید. ما در این مقاله سعی داریم به بیان این روش‌ها بپردازیم.

حفاظ دیوار:

چگونه از دیوارها در برابر آسیب ویلچر محافظت کنیم؟ اولین روش نصب حفاظ دیواری است. شما می‌توانید انواع حفاظ‌ها در اندازه‌های متفاوت را در مکان‌های مختلف استفاده کنید.

نوع کوچکتر برای جلوگیری از خراشیدگی زیرپایی ویلچر استفاده می‌شود، نوع متوسط برای محافظت از دیوارها در برابر دسته ویلچر و بزرگ‌تر برای جلوگیری از آسیب به قسمت‌های بلندتر ویلچر استفاده می‌شود.

حفاظ دیوار محکم و در عین حال بسیار راحت است زیرا از جنس آلومینیوم با لایه‌ای نرم از وینیل جذبی ساخته شده است. طراحی و ساختار هرکدام ممکن است از یک نوع به نوع دیگر متفاوت باشد. می‌توان از آن‌ها در راهروها، درهای باریک، پشت تخت و … استفاده کرد.

محافظ دیوار:

محافظ‌های دیوار بسیار مهم هستند و برای کاربران ویلچر نیز قابل دسترسی است. این محصولات در انواع مختلف و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند تا بتوانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

برخی از انواع این محافظ دیوارها در معرض آسیب هستند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید از حفاظ دیوار استفاده کنید. این محافظ دیوار یک مزیت نسبت به سایر حفاظ دیوارها دارد و آن هم نصب آسان آن و همچنین حذف راحت آن است.

درست مانند حفاظ دیوار، انواع مختلفی از محافظ دیوار در بازار موجود است، بنابراین با توجه به نیاز، فضای داخلی و سبک خود انتخاب کنید.

محافظ‌های گوشه:

در کنار محافظ دیوار، محافظ گوشه‌ای نیز وجود دارد که البته از گوشه‌های مختلف خانه شما محافظت می‌کند. برای نصب آن به یک متخصص نیاز دارید تا آن را به درستی نصب کنید. تمیز کردن آن نیز مانند حفاظ دیوار و محافظ دیوار آسان است.

آسیب‌پذیرترین مناطق در خانه ها راهروها هستند و این محافظ‌ها به شما کمک می‌کنند تا آن‌ها را تمیز و دور از آسیب نگه دارید.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر دو محافظ دیوار و محافظ گوشه‌ها، دیوارها و گوشه‌های محکم شما را از خط و خش و آسیب محافظت می‌کنند، بنابراین می‌توانید همزمان از هر دو استفاده کنید.

پوشش دیوار:

دیوارپوش‌ها معمولاً در راهروهای باریک و راه‌پله‌ها نصب می‌شوند تا از ایجاد فرورفتگی و خراش جلوگیری شود. همچنین می‌توانید با ملحفه یا پارچه‌ای از آسیب آن جلوگیری کنید.

درست مانند سایر محافظ‌ها، دیوارپوش را نباید روی تمام دیوارهای خانه نصب کرد، بلکه باید آن را در مسیرهای اصلی نصب کرد. بنابراین از این طریق می‌توانید از دیوارها در برابر خط و خش محافظت کنید.

حفاظ ریل آلومینیومی:

این حفاظ دیواری آلومینیومی برای محافظت از دیوارها گزینه مناسبی است. آن‌ها معمولاً در مناطق تجاری استفاده می‌شوند زیرا بادوام هستند و ظاهر مناسبی دارند. شما همچنین می‌توانید آن را در خانه های خود نصب اما کمی گران‌تر از سایر محصولات رقیب است.

این حفاظ‌های دیواری ریلی آلومینیومی می‌توانند عمر دیوارهای خانه شما را افزایش دهند. شما می‌توانید آن را تقریبا در هر فروشگاه خرده فروشی یا همچنین در یک سایت آنلاین خریداری کنید. این نه تنها از آسیب دیدن دیوار محافظت می‌کند، بلکه از آسیب دیدن ویلچر نیز جلوگیری می‌کند.

استفاده از این محصولات توصیه می‌شود زیرا سازگار با محیط زیست هستند و تا 94٪ محتوای قابل بازیافت دارند. همچنین قابلیت نصب در چارچوب در و پنجره را دارد و نصب آن بسیار آسان است.

نصب محافظ‌های گوشه‌ای:

اگر بیشتر اوقات از ویلچر استفاده می‌کنید، باید حفاظ‌های گوشه‌ای را تهیه و نصب کنید. این حفاظ‌ها در دو نوع اصلی وجود دارد، یکی موقتی است که در مواقعی که به آن‌ها نیاز ندارید می‌توان آن را جدا کرد، اما دیگری دائمی است و محکم به دیوار پیچ می‌شود.

این حفاظ‌ها به شما کمک می‌کند تا از دیوارها در برابر آسیب دیدن در اثر برخورد، بازی خشن، به خطر انداختن حیوانات خانگی و بسیاری موارد دیگر محافظت کنید. مراحل نصب بسیار ساده است و در چند مرحله انجام می‌شود.

یکی از بهترین بخش‌های این حفاظ‌ها این است که برای هیچ‌کس ایجاد مزاحمت نمی‌کند، بنابراین می‌توانید در هر جایی که رفت و آمد زیادی دارید نیز آن را نصب کنید. استفاده از آن بسیار بادوام است و می‌توانید انواع مختلفی را که در دسترس هستند انتخاب کنید.

 

سخن پایانی:

محافظت از دیوارها در برابر آسیب ویلچر نه تنها برای دیوار ضروری است، بلکه برای خود ویلچر نیز برای استفاده طولانی مدت مهم است.

برای تهیه انواع ویلچرهای برقی ارزان، ویلچرهای ایرانی و دست دوم از سایت ایران بهکار دیدن نمایید. ما همواره در تلاش هستیم تا با ارائه کیفیت و قیمت مناسب به تولید ویلچر ارزان برای شما عزیزان دست یابیم.

منبع
https://wheelchairsvilly.com/how-to-protect-walls-from-wheelchair-damage/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قوانین استفاده از ویلچر در جهان

قوانین و مقررات کاربری ویلچر در جهان

قوانین و مقررات دسترسی به ویلچر در کشورهای مختلف قوانین و مقررات دسترسی به ویلچر از
اسمعیل زاده
03 تیر 1402
باغبانی با ویلچر

نکاتی برای باغبانی با ویلچر

سمیه شمیرانی
24 آبان 1401

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader