ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

رانندگی با ویلچر

سمیه شمیرانی
22 آبان 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
رانندگی با ویلچر
امتیاز بدهید

3 دلیل برای بازگشت به جاده برای کاربران ویلچر

 

میلیون‌ها کاربر ویلچر در سرتاسر دنیا وجود دارد. با این حال، به این معنی نیست که چون شما معلول هستید نمی‌توانید کارهایی را انجام دهید که افراد غیرمعلول می‌توانند انجام دهند. یک از این کارها رانندگی است. رانندگی با ویلچر به دلیل آموزش و تجهیزات مناسب بیش از یک امکان است.

 

اگر به دنبال ویلچر مسافرتی با کیفیت و با دوام هستید، ویلچر ایرانی ایران بهکار را پیشنهاد می‌کنیم. با متخصصان ما تماس بگیرید و نحوه‌ی مشاهده و سفارش این محصول را جویا شوید.

 

در ادامه مقاله با سه دلیلی که باید با ویلچر به جاده بازگردید آشنا شوید.

 

1. یادگیری رانندگی:

اولین دلیلی که نباید از بازگشت به جاده بترسید این است که یادگیری رانندگی الزامی است. رانندگی با ویلچر به گواهینامه خاصی نیاز دارد که می‌توانید با مراجعه به متخصص گواهینامه توانبخشی دریافت کنید.

این متخصص ابتدا شما را از طریق یک ارزیابی بالینی راهنمایی می‌کند تا در مورد اختلالات شناختی یا فیزیکی که ممکن است داشته باشید مطلع شود. دانستن این اطلاعات به متخصص اجازه می‌دهد تا تجهیزاتی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید توصیه کند.

پس از ارزیابی، تا زمانی که احساس آمادگی و راحتی در رانندگی با ویـلچر داشته باشید، تحت آموزش های تکمیلی قرار خواهید گرفت. در نهایت، یک آزمون جاده ای را با یک ارزیاب کامل خواهید کرد. پس از گذراندن این ارزیابی، مجوز دریافت خواهید کرد.

2. ون‌های معلولین را برای فروش پیدا کنید:

جستجوی یک ون معلولین برای فروش یا ون دست دوم مناسب معلولین برای فروش بخش مهمی از فرآیند است. هنگام رانندگی با ویلچر، باید تغییرات خاصی داشته باشید.

برخی از ون های معلولین با هر چیزی که نیاز دارید ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید یک ون کرایه‌ای معلولان را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

حتی اگر ونی که انتخاب می‌کنید شرایط لازم را ندارد، می‌توانید تجهیزات اضافی را جداگانه خریداری کنید. با این حال، ون های مناسب ویلچر برای فروش وجود دارد که با فرمان‌های ویژه و دسته دوم کنترل عرضه می‌شوند. در برخی ون‌ها صندلی سرنشین نیز دارای یک مجموعه کنترلی خاص است.

3. راه حل‌های جدید برای موانع:

بسیاری بر این باورند که رانندگی با ویـلچر برای آنها مناسب نیست. این سومین دلیل برای ترس از بازگشت به جاده باید نظر شما را تغییر دهد.

با پیشرفت‌های جدید فناوری، تقریباً هر مشکلی راه حلی دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه قدرتتان با استفاده از ویلچر تحلیل رفته، از پشت فرمان بودن مردد هستید، بسیاری از شرکت‌ها راه حلی برای آن ارائه کرده‌اند. اکنون برای کسانی که این کارها را دشوار می‌دانند، گزینه‌های فرمان و ترمز با کاربرد راحتتر وجود دارد.

اگر این چیزی است که در وسیله نقلیه خود به آن نیاز دارید، به خاطر داشته باشید که همه مدل های وسیله نقلیه قابل دسترسی با ویلچر این راه حل را ندارند. از طریق ارزیابی خود با یک متخصص، می‌توانید بفهمید که آیا این چیزی است که شما نیاز دارید یا خیر.

رانندگی با ویلچر دیگر مشکل جدی ایجاد نمی‌کند زیرا راه حل‌های زیادی برای مشکلات وجود دارد. اگر فکر نمی‌کنید می‌توانید با ویلچر رانندگی کنید، احتمالاً با تجهیزات مناسب می‌توانید.

 

رانندگی با ویلچر امکان پذیر است:

قرار گرفتن بر روی ویلچر به این معنا نیست که نمی‌توانید پشت فرمان وسیله نقلیه بنشینید. اگر می‌خواهید آزادی بازگشت به جاده را تجربه کنید، برای دریافت گواهینامه تلاش کنید و شرایطی را بیابید که به شما احساس راحتی می‌دهد. رانندگی با ویلچر چیزی بیش از یک امکان است.

برای کمک به یافتن راه حل‌های حرکتی که برای شما مناسب است، همین امروز با ما تماس بگیرید.

ایران بهکار با ارائه ویلچر ایرانی با کیفیت در مد‌ل‎های مختلف و با کاربردهای مختلف، گامی بلند در جهت بومی سازی این صنعت برداشته‌است.

منبع:
https://www.braunability.com/us/en/blog/accessible-living/driving-in-a-wheelchair.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید ویلچر ایران بهکار

چند اصطلاح فنی مرتبط با ویلچر

سمیه شمیرانی
24 خرداد 1401
ویلچر آلومینیومی یا فولادی

تفاوت‌های کاربردی بین ویلچرهای آلومینیومی و فولادی

تفاوت‌های کاربردی بین ویلچرهای آلومینیومی و فولادی: مقایسه با تأکید بر کاربردهای عملی:
امیرحسین محامد
14 دی 1402

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader