ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

تشک مواج سلولی

اسمعیل زاده
07 اسفند 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
تشک مواج سلولی
امتیاز بدهید

تشک مواج سلولی؛ با ساختاری منحصر بفرد

تشک مواج سلولی نوعی تشک است که با یک سری نواحی برجسته و فرورفته در سطح خود طراحی می شود. این نواحی برآمده و فرورفته اغلب به عنوان سلول نامیده می شوند و معمولاً در یک الگوی منظم در سراسر تشک چیده می شوند.

مراکز پرکاربرد تشک مواج سلولی:

تشک های موجدار سلولی معمولاً در بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی استفاده می شوند تا بسترهای راحت و حمایتی را برای بیماران در طول اقامت فراهم کنند. این تشک ها با الگوی برجستگی ها و شیارهای متناوب طراحی شده اند که به توزیع یکنواخت وزن بیمار در سطح تشک کمک می کند، نقاط فشار را کاهش می دهد و از زخم بستر جلوگیری می کند ،طراحی سلولی همچنین باعث گردش هوا و تهویه بهتر می شود که می تواند به خنک و. خشک نگه داشتن بیمار کمک کند، در همین حال، نواحی فرورفته، فضایی را برای فرورفتن اندک بدن فراهم می‌کنند و جلوه‌ای ایجاد می‌کنند که می‌تواند به حمایت از منحنی‌های طبیعی بدن کمک کند.
علاوه بر کاربردهای پزشکی، تشک‌های مواج سلولی ممکن است در مکان‌های دیگری که راحتی و پشتیبانی مهم هستند، مانند هتل‌ها یا سفرهای کمپینگ نیز استفاده شوند.

 

تشک سلولی مدل بایوکر

 

مواد تشکیل دهنده تشک مواج سلولی:

تشک‌های مواج سلولی اغلب از فوم یا لاتکس با چگالی بالا ساخته می‌شوند که باعث پشتیبانی و دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر تشک‌ها می‌شود. همچنین ممکن است با یک لایه مموری فوم یا مواد نرم دیگر پوشانده شوند تا راحتی و بالشتک بیشتری ایجاد کنند.

از نظر استفاده روزانه، تشک های مواج سلولی می توانند گزینه خوبی برای برخی افراد باشند. آنها می توانند حمایت و تسکین فشار خوبی را ارائه دهند، که می تواند به کاهش درد و ناراحتی در هنگام خواب کمک کند. جریان هوای بهبود یافته همچنین می تواند برای افرادی که تمایل دارند شب ها گرم بخوابند یا عرق کنند مفید باشد.

با این حال، مانند هر تشک، مناسب بودن یک تشک مواج سلولی به ترجیحات و نیازهای فردی بستگی دارد. برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که بخش های برآمده و پایین تشک سطحی ناهموار ایجاد می کند که احساس ناراحتی یا ناپایداری می کند. برخی دیگر بسته به وضعیت خواب و نوع بدنشان ممکن است تشک سفت یا نرم تری را ترجیح دهند.

به طور کلی، اگر به دنبال یک تشک مواج سلولی هستید، می‌تواند ایده خوبی باشد که قبل از خرید آن را امتحان کنید. بسیاری از فروشندگان تشک، میتوانند به شما در انتخاب محصول مورد نیاز خود بهترین گزینه و مناسب ترین گزینه هم از لحاظ راحتی و هم از لحاظ مالی را به شما کمک کنند.
صنایع پزشکی ایران بهکار تشک مواج سلولی بایوکر را با برند ثبت شده تولید و عرضه میدارد که با کلیه المانهای مدنظر کاربران هماهنگ است. جنس فوق العاده سلولها و کاربرد مناسب تشک می‌تواند تا مدتهای زیادی نیاز کلی شما به این وسیله توانبخشی را فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویلچر برقی

تاریخچه پیشرفت ویلچر برقی

تاریخچه و تکامل ویلچرهای برقی ویلچر برقی، یا صندلی چرخدار برقی، به عنوان یکی از
اسمعیل زاده
02 شهریور 1402

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader