ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

بهترین نوع بالابر ویلچر منزل

سمیه شمیرانی
20 دی 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
انواع بالابر ویلچر
امتیاز بدهید

بررسی انواع بالابر ویلچر

در این مقاله انواع مختلف بالابرهای ویلچر برای استفاده در منزل را بررسی خواهیم کرد و بر مزایایی که هر کدام برای سبک‌های مختلف زندگی ارائه می‌دهند، تمرکز می‌کنیم.

شما ممکن است در یک خانه دو طبقه، یک آپارتمان یا حتی در یک ویلا زندگی کنید. نکته شگفت‌انگیز در مورد بالابرهای ویلچر این است که بسیاری از طرح‌ها را می‌توان سفارشی کرد، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید هر کجا زندگی می‌کنید احساس جا ماندن از زندگی کنید!

 

خرید ویلچر ارزان و در عین حال با کیفیت مسئله‌ای است که برای هر کاربر صندلی چرخدار یک دغدغه است. انواع مختلف ویلچر ایرانی ایران بهکار با کاربردها، ویژگی‌های گوناگون بر روی وب سایت ما موجود است. شما می‌توانید با بررسی آنها و همچنین مشورت با متخصصان و مشاوران ما، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بالابرهای شیب دار:

اگر در خانه‌ای کوچک با فضای محدود زندگی می‌کنید، آسانسور شیب‌دار گزینه‌ای انعطاف‌پذیر است که استفاده از پله‌ها را برای همه اعضای خانه آسان می‌کند بدون اینکه هیچ وسیله‌ای مانعی برای شما ایجاد کند.

یک بالابر شیب دار کاربر ویلچر را بر روی یک سکو در امتداد راه پله روی یک مسیر دیواری حمل می‌کند و به صورت مورب در امتداد پله ها از طبقه پایین به طبقه بالا حرکت می‌کند.

هنگامی که از بالابر استفاده نمی‌شود، می‌توان آن را جمع کرد و از مسیر پله ها دور کرد و به دیگران اجازه داد بدون مزاحمت عبور کنند.

بالابرهای شیبدار روی پله‌های منحنی و مستقیم در محیط های مسکونی در فضای باز یا داخلی کار می‌کنند. برای املاک تجاری نیز مناسب است.

بالابر پلت فرم:

به بالابر پلت فرم “بالابر سکوی عمودی” یا “بالابر ایوان‎دار” نیز گفته می‌شود.

تفاوت آن با بالابر شیب دار این است که مسیر پله را دنبال نمی‌کند. در عوض، بالابر پلت فرم، مانند یک آسانسور تک نفره کار می‌کند و کاربر ویلچر را به صورت عمودی از طبقه همکف به طبقه بالا می‌برد.
این آسانسور هیدرولیک ویلچر کارآمد برای خانه است. کاربر ویلچر را روی سکوی محکم قرار می‌دهد و برای ایمنی در را می‌بندد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه پاور را فشار دهید و با احتیاط پلت فرم را بالا یا پایین بیاورید.

آسانسورهای پلت فرم آسان برای استفاده، سریع و کارآمد هستند. این ویژگی‌ها آنها را به یک انتخاب ایده آل برای افرادی با محدودیت‌های حرکتی جدی تبدیل می‌کند. این مدل معمولاً در مدارس، مجتمع‌های خرید و خانه‌های مسکونی یافت می‌شود.

اسکالاموبیل:

یک راه حل قابل حمل و کمتر دائمی اسکالاموبیل است که یک وسیله حرکتی با باتری است که به قسمت پایینی اکثر ویلچرهای دستی متصل می‌شود.

سپس از پله‌ها بالا می‌رود یا پایین می‌آید و ویلچر را با خود حمل می‌کند. روی انواع سطوح و پله‌ها مخصوصا راه پله‌های باریک کار می‌کند.
نظرات نهایی در مورد نحوه انتخاب بالابر ویلچر برای منزل

دانستن اینکه هنگام انتخاب بالابر با ویلچر برای خانه از کجا شروع کنید، می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. اما انجام تحقیقات و تعیین اهداف حرکتی خود می‌تواند به تندتر شدن این روند کمک کند.

بالابر باید برای استفاده آسان، راحت و ایمن باشد و در عین حال سایر اعضای خانواده شما را نیز در خود جای دهد.

برای دریافت توصیه‌هایی در مورد انواع ویژگی‌های بالابر که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کنند، با پزشک خود صحبت کنید.

ایران بهکار تولید و عرضه کننده‌ی انواع مختلف ویلچر ساده، ارتوپدی، برقی، همراه، برانکاردی، سی پی و غیره با کیفیت بالا است. ویلچر ایرانی ایران بهکار علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا، مقرون بصرفه نیز هست. بدیهی است که خرید ویلچر ارزان و با کیفیت، بزرگترین دغدغه برای کاربران ایرانی است. شرکت ایران بهکار این دغدغه را مرتفع کرده و آماده مشاوره و ارائه بهترین ویلچر متناسب با نیاز کاربران است.

 

 

منبع:
https://www.wheelchairjunkie.com/wheelchair-lift-for-home/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader