ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

بالابر ویلچر چیست و چه کاربردی دارد

سمیه شمیرانی
12 شهریور 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
بالابر ویلچر
امتیاز بدهید

کاربردهای بالابر ویلچر

 

هنگامی که شروع به استفاده از ویلچر می‌کنید، چند مورد وجود دارد که باید با آنها سازگار شوید. یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند، به عنوان مثال این است که وقتی وسایل کمک حرکتی خود را در ماشین‌ها و ون‌ها حمل می‌کنند، آنها را کجا بگذارند. اینجا جایی است که بالابر صندلی چرخدار می‌تواند مفید باشد.

 

ایران بهکار با ارائه انواع مختلف ویلچر ایرانی با کیفیت و ارزان، اعم از ویلچر ساده، ارتوپدی و برقی، گام بلندی جهت بومی سازی این صنعت برداشته‌است.
ویلچر ارزان و در عین حال با کیفیت، چیزی است که امروزه تمام کاربران ویلچر به آن نیاز دارند.

 

اما چرا ممکن است بخواهید یک بالابر صندلی چرخدار نصب کنید؟ در واقع چه کاری انجام می‌دهد، و آیا کمک می‌کند که در درازمدت کارها برای شما کمتر دردسرساز شود؟ بیایید نگاهی گذرا به این موضوع بیندازیم که چرا نصب بالابر صندلی چرخدار برای خودروها ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

 

بالابر ویلچر چه کاری انجام می‌دهد؟

بالابر ویلچر مخصوص خودروها، کم و بیش همان کاری را که در توضیحات آمده انجام می‌دهد! این سیستم‌ها به بلند کردن، به بالا بردن اسکوترها و صندلی‌های چرخدار و همچنین سایر وسایل کمکی حرکتی در قسمت عقب وسایل نقلیه برای نگهداری در حین حرکت کمک می‌کنند.

ویلچرها می‌توانند بسیار سنگین باشند، حتی زمانی که هیچ کس از آنها استفاده نمی‌کند. برای مثال، قوی‌ترین بالابرهای ویلچر برای اتومبیل‌ها، می‌توانند تا 200 کیلوگرم وزن را بلند کنند! به همین دلیل است که به جای به خطر انداختن سلامتی یا ایجاد آسیب دیدگی، منطقی است که برای حمایتی که نیاز دارید، یک وسیله بلندکننده نصب کنید.

مزایای بالابر ویلچر برای اتومبیل چیست؟

بالابر ویلچر نه تنها به شما کمک می‌کند تا صندلی‌های سنگین را وارد وسیله نقلیه خود کنید، بلکه با لمس یک دکمه به راحتی قابل استفاده است. دوستان و خانواده به جای اینکه مجبور به اعمال انرژی غیرضروری باشند، اکنون می‌توانند کمک کنند تا ویلچر شما را بدون نیاز به خم شدن و کشش وارد ماشین یا ون کنید.

علاوه بر این، هنگامی که یک بالابر ویلچر برای ماشین خود نصب می‌کنید، می‌توانید انتظار یک تناسب سفارشی را داشته باشید. ماشین‌ها، ون‌ها و ویلچرها همگی در اشکال، اندازه ها و وزن‌های مختلف هستند. به همین دلیل است که همیشه بسیار مهم است که مطمئن شوید قبل از شروع به کار، تا حد امکان اطلاعات بیشتری را به نصاب بالابر خود ارائه می‌دهید. شما نمی‌خواهید زمان را تلف کنید.
نصب بالابر برای ویلچر به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که وسیله حرکتی شما با دقت بالا می‌رود و تا حد امکان فشرده می‌شود، بدون اینکه آینه دید عقب را محدود کند. همچنین به این معنی است که می‌توانید در انتهای دیگر سفر خود بدون آسیب احتمالی به صندلی چرخدار، بار را با دقت پیاده کنید.

بالابرهای صندلی چرخدار می‌توانند به خوبی و به طور ایمن در اکثر خودروها قرار بگیرند و بنابراین برای میلیون ها راننده سود زیادی خواهند داشت.

پیدا کردن تناسب مناسب :

اگر نگران هستید که نتوانید بالابر مناسب ویـلچر را برای خودروها پیدا کنید، نگران نباشید. با یک متخصص تماس بگیرید و سیستم کامل و سفارشی خود را راه‌اندازی کنید تا تجهیزات حرکتی خود را به راحتی وارد و خارج کنید. هر جا اراده ای وجود دارد، راهی وجود دارد، و بالابر به شما کمک می‌کند تا امن تر از همیشه سفر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویلچر و بالابر، با مشاورین ما در سایت ایران بهکار تماس بگیرید یا سایت شرکت ما را بررسی کنید .

ایران بهکار با ارائه انواع مختلف ویلچر ایرانی با کیفیت و ارزان، اعم از ویلچر ساده، ارتوپدی و برقی، گام بلندی جهت بومی سازی این صنعت برداشته‌است.
ویلچر ارزان و در عین حال با کیفیت، چیزی است که امروزه تمام کاربران ویـلچر به آن نیاز دارند.

 

منبع:
https://www.pbconversions.co.uk/what-is-a-wheelchair-hoist/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فیزیوتراپی افراد معلول

فیزیوتراپی برای افراد معلول: اهمیت، روش‌ها و تأثیرات فیزیوتراپی به عنوان یک رشته پزشکی
اسمعیل زاده
04 شهریور 1402
ویلچر

هوشمندسازی ساختمان برای کاربران ویلچر

ارتباط هوشمندسازی با ویلچر در سال‌های اخیر، مفهوم خانه‌های هوشمند مورد توجه قرار
اسمعیل زاده
30 خرداد 1402

دلیل بازگشت وجه

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader